Wilt u een bestelling ruilen of retourneren? Volg dan de volgende 4 eenvoudige stappen.

Let op: omdat onze producten binnen het hygiënebeleid vallen zijn deze niet meer te retourneren wanneer deze gebruikt of wanneer de seal verbroken is zijn. Iedere bestelling zal worden geleverd in een doorzichtig gesealde zak zodat je eenvoudig kunt bepalen of het product aan je verwachtingen voldoet zonder dat je de seal hoeft te verbreken. Zo kun je veilig besluiten of de bestelling terug mag of aan je verwachtingen voldoet.

Als u niet tevreden bent met het product, kunt u het product tot 30 dagen na ontvangst omruilen of retourneren zonder opgaaf van reden. 

1) Neem contact met ons op via de contactpagina en vraag het retourformulier aan. Geef de aanvraag door met ordernummer en volledige naam.

2) Controleer of uw bestelling voldoet aan de opgegeven voorwaarden. 

Producten worden niet retour geaccepteerd wanneer deze geopend zijn/de seal verbroken is, dit is vanwege het hygiënebeleid wettelijk bepaald.

3) Verpak de artikelen zo veilig mogelijk, bij voorkeur in de originele verpakking en sluit het retourformulier in.

4) Lever het pakket af bij het postkantoor en zorg ervoor dat u het pakket voorziet van een Track and Trace code. Als afzender bent u verantwoordelijk voor de levering en wij houden er niet van om misverstanden te creëren.

Zodra we het pakketje hebben ontvangen, zorgen we ervoor dat we het geld binnen 6-14 werkdagen op uw rekening hebben teruggestort.

Retourzendingen worden zo snel mogelijk verwerkt en/of beoordeeld, uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van het pakket in ons magazijn.